.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

Czy muzyka może leczyć i pomagać w życiu?

serafjogin+





Muzyka jest przy mnie jak dobry przyjaciel, towarzyszy mi często, gdy jest mi smutno, popadam w nostalgię i wydaje mi się, że cały świat jest w szarych kolorach.


Muzyka to ważny aspekt w życiu człowieka i dociera do głębi duszy i podświadomości.
Poprawia nastrój i dociera do głęboko ukrytych emocji. Dla mnie osobiście bez muzyki świat był by pozbawiony koloru - był by smutny. Muzyka pozwala mi pokonać strach, lęk, smutek czy złość. Pozwala przetrwać i pokonać słabości i daje siłę na nowy dzień. Jest lekarstwem na całe zło.

A czym jest dla Ciebie muzyka?



 Moje Filmy


DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE