.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

JAK DOBRZE AFIRMOWAĆ

Jak Afirmować ?


Afirmować możemy każdy aspekt naszego życia. Tekst powinien być ułożony w formie twierdzącej czasu teraźniejszego. 
Przykłady:
Ja Piotr jestem otwarty na sukces, miłość itp.
Jeśli stworzymy afirmację w czasie przyszłym np. „Ja Staszek otworzę się na miłość” to miłość może nadejść z pewnym poślizgiem. Dlatego, że twoja podświadomość dostała komunikat, że miłość ma się wydarzyć w nieokreślonej przyszłości. 

W afirmacji nie należy używać słowa „nie


Słowo „nie” jest często ignorowane przez naszą podświadomość, co powoduje, że afirmujemy sobie wtedy to, czego chcemy uniknąć. Powtarzając afirmację negatywną koncentrujemy się na tym, co nam dolega, automatycznie sprowadzamy to do naszego życia.  Zamiast mówić: „Nie kłamię”, używaj określenia „ mówię prawdę”.
Unikaj określeń typu: chcę, pragnę, potrzebuję, gdyż w ten sposób kreuje się nieustające pragnienie, potrzebę. 

Nie stosuj afirmacji zaczynające się od słów: Zasługuję. Jestem godny/a
Najlepiej otwórz się na przyjęcie do twego życia spokoju, miłości i dobrobytu.

Przykład afirmacji bezpieczeństwa:
Moja przyszłość jest bezpieczna i pełna cudownych niespodzianek
Ufam swojej przyszłości
Jestem spokojny/a o swoją przyszłość.

Przykład afirmacji miłości:

Otwieram się na spełniony i satysfakcjonujący mnie związek.
Mój związek oparty jest na bezwarunkowej miłości i akceptacji.
Czerpię natchnienie z miłości i inspiruję innych.
Mój cel w życiu to kochać i okazywać miłość.
Jestem przepełniony/a miłością.

Używaj w swojej afirmacji słowa „Otwieram się”. Zapraszasz do siebie nową jakość, przyzwalasz na pojawienie się jej w twoim życiu i pamiętaj o marzeniach.  Wyobrażanie sobie upragnionej sytuacji, odczuwanie całym sobą dobrych wrażeń i pozytywnych emocji towarzyszących spełnieniu to wielkie i mocne narzędzia tworzenia rzeczywistości. Jeśli będziesz oddawać się przyjemnym marzeniom, to wkrótce zamanifestuje się w twoim życiu to, czego pragniesz. Afirmacje można sobie wielokrotnie powtarzać, można słuchać odtwarzane z nagrań albo pisać. Większą skuteczność mają afirmacje wprowadzane do podświadomości w stanie relaksacji czy medytacji.

Zapraszam do Afirmacji zdrowia - medytacji




 Moje filmy


DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE