.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

NALEŚNIKI OWSIANE Z OWOCAMI I MUSEM MALINOWYM


NALEŚNIKI OWSIANE Z OWOCAMI I MUSEM MALINOWYM


Ciasto na naleśniki przygotowuję w sposób tradycyjny, do miseczki rozbijam 1 jajko, roztrzepuję widelcem, potem wlewam wodę (można zamiast wody wlać  mleko roślinne lub krowie - co kto woli).  Wszystko razem roztrzepuję  i dodaję  mąkę owsianą oraz łyżkę stołową dowolnych otrębów, ja miałem pod ręką otręby żytnie. Teraz można użyć miksera do połączenia składników. Ja mieszam ręcznie.  Na sam koniec dodaję łyżkę stołową oleju.  Masa powinna mieć konsystencje śmietany, jeśli jest za rzadka dodajemy mąkę, jeśli jest za gęsta dodajemy wody. 

Rozgrzewam patelnię i na samym początku lekko smaruję olejem za pomocą pędzelka. Potem smarowanie powtarzam co 3 - 4 naleśnik. Naleśniki smażę z obu stron i przekładam na talerz. 

Naleśniki  podajemy z tym co lubimy. A że jest sezon owocowy, to miałem w lodówce brzoskwinie, śliwki, banan i mus malinowy własnej roboty. Na naleśnikach podałem pokrojone w plasterki brzoskwinie ze skórką, oczywiście wcześniej umyte, pokrojone śliweczki węgierki, i pokrojony w plastry banan żeby się nie zmarnował:)   

Mus malinowy rozbełtałem z jogurtem naturalnym i polałem między owocami na naleśniku. Wspaniałości dla podniebienia, czujecie ten smak !!!!!!


   


   



Pozdrawiamy ciepło!
serafjogin+Izabela Serenity

 Moje Filmy


DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE