.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

AFIRMACJA ZDROWIA


 AFIRMACJE można  sobie napisać na dużej kartce i powiesić nad łóżkiem. Używając afirmacji niczego nie żądasz ani o nic nie prosisz.
Negatywne myśli  zastąp POZYTYWNYMI a Twój umysł przyzwyczai się do odrzucania nisko-wibracyjnych ograniczających Cię myśli i energii!


Afirmacje są świadomymi myślami, ukierunkowanymi na pozytywne działanie.
 Świadome myśli są energią ukierunkowaną.  
Każda nasza myśl i każde zdanie, które wypowiadamy, jest afirmacją - pozytywną lub negatywną. Pozytywne afirmacje tworzą pozytywne doświadczenia.
Afirmacje  wprowadzamy do świadomości przez ich wypowiadanie na głos lub w myślach, pisząc, czytając lub słuchając. 
Wybieram zdrowie....

Każdego dnia : moje ciało, umysł i duch są zawsze w doskonałym zdrowiu. 

Moje ciało i umysł i duch są wyrazem promiennego zdrowia.
Mam dużo siły, mam dużo energii.

Każda komórka mojego ciała wypełniona jest światłem, które oczyszcza,
uzdrawia i wzmacnia mnie.
Życie odradza i odnawia moje ciało. Kocham moje ciało.

Dobre zdrowie jest moim boskim prawem. Akceptuje zdrowienie i dobre
zdrowie tutaj i teraz.
Im bardziej kocham moje ciało, tym bardziej staje się 
ono zdrowe i piękne.

Pozwalam by życie swobodnie przepływało przeze mnie.
Dbanie o siebie sprawia mi radość.

Zwracam uwagę na to, co jem - rezygnuję z pokarmów, które mi nie służą,
moje ciało, umysł i duch są zawsze w doskonałym zdrowiu.

Wybierz w życiu to co najlepsze.

Pozdrawiam w wibracjach miłości
serafjogin+

DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE