.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

AFIRMACJA ZDROWIA




Daję Ci kolejną afirmację zdrowia. Słuchaj jej. Powtarzaj sobie "Moje ciało, umysł i duch" są zawsze w doskonałym zdrowiu. Gdy Twoje myśli i słowa będą pozytywne to osoby, które będą z w Twoim otoczeniu  również będą pozytywnie emanować energią dobra.....


Myśli tworzą słowa. 
Słowa przeobrażają się w czyny.
Czyny tworzą nawyki.
Nawyki tworzą charakter.
Dobry charakter tworzy 
dobre przeznaczenie.

Moje ciało, umysł i duch są zawsze w doskonałym zdrowiu.




w myślach powtarzam sobie proste słowa:
jest mi dobrze,
jest mi przyjemnie,
jest mi wspaniale.

Znam największą tajemnice życia....




Pozdrawiam w wibracjach miłości
serafjogin+

DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE