.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

AFIRMACJA - PIENIĄDZE - JAK BOGACIĆ SIĘ?

Czy istnieje sekret, który może otworzyć nas na bogactwo świata?
Im więcej ogarniesz swoją wyobraźnią, tym więcej pojawi się w Twoim życiu.
Traktuj swoje pieniądze jak przyjaciół, a nie jak coś, co więzisz w portfelu...



Cieszmy się powodzeniem innych. Twoje bezpieczeństwo to nie konto w banku, inwestycje czy praca.Twoje bezpieczeństwo to umiejętność łączenia się z mocą, która jest we wszechświecie i która tworzy wszystkie rzeczy.


Zaakceptujmy w świadomości że dobrobyt, pieniądze może przyjść zewsząd.
Zacznij uznawać dobrobyt wszędzie i raduj się nim.



Jestem pozytywnie nastawiony/a do pieniędzy.
Przyciągam pieniądze w naturalny sposób.
Każdego dnia przyciągam coraz więcej pieniędzy.

Duże ilości pieniędzy napływają do mnie właśnie teraz.
Zawsze mam mnóstwo pomysłów, jak zarobić więcej pieniędzy.


Jestem pozytywnie nastawiony/a do pieniędzy.
Czuję się świetnie posiadając duże sumy pieniędzy. 
Wiem, że mam prawo do finansowego dobrobytu.


Otwórz swój umysł  na nowe pomysły.
 Kochaj obfitość i dostatek, uwielbiaj uczucie dobrobytu.



Otwieram się na bogactwo materialne i duchowe.
Żyję w bogactwie i obfitości,odnosząc coraz większe sukcesy.
Pieniądze znajdują mnie łatwo teraz i zawsze.

Pozdrawiam
serafjogin+++

DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE