.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

MIŁOŚĆ - AFIRMACJA - serafjogin - OAZA MUZYCZNA



Akceptuję w sobie harmonię miłości, mądrości i mocy
Bezwarunkowe szczęście, radość i miłość są dla mnie w pełni bezpieczne i naturalne
Boska miłość wypełnia i uzdrawia całe moje ciało...

Otwieram swoje serce na bliskość z
drugą osobą. Coraz pełniej uświadamiam sobie jak to pięknie jest mieć
obok siebie bliską ukochaną osobę i razem z nią dzielić się szczęściem i
miłością.




Otwieram moje serce na bezwarunkową, czystą i nieskończoną miłość, 
która przepełnia całe Moje ciało i moją duszę,
czuję w sobie wielką miłość. 
Czuje i wiem, że jestem wartościową osobą. 
Kocham siebie oraz wszystkich ludzi. Kocham cały świat. 
Życzę wszystkim spełnienia i szczęścia w życiu, jednocześnie otwierając się na miłość.


Pozdrawiam

 serafjogin+

DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE