.....WITAM CIĘ RADOŚNIE W WIBRACJACH MIŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I OBFITOŚCI.....

Kochaj i akceptuj siebie w każdym wieku. Każdy moment życia jest dobry.

WITARIANIZM - dieta surowa / raw food


WITARIANIZM - dieta surowa - czy warto tak jeść?


Moja dieta, która daje siłę i lekkość w codziennym życiu, posiada wysoką wibrację. W diecie tej zapomnijmy o gotowaniu, smażeniu i pieczeniu. Warzywa i owoce powinny pochodzić ze sprawdzonych hodowli ekologicznych. Idea witarianizmu nie pozwala na obróbkę termiczną żywności, jednak dopuszczalne jest podgrzewanie potraw do temperatury około 40°C. Jedyna dozwolona obróbka to rozdrabnianie, suszenie i marynowanie. Witariańska kuchnia jest lekkostrawna.......



A co jem?

Surowe warzywa i owoce oraz różnego rodzaju orzechy i nasiona, które są głównym źródłem tłuszczu w tej diecie. Wykluczam produkty przetworzone oraz pochodzenia zwierzęcego. Posiłki przyrządzam ze świeżych owoców, warzyw, nasion, orzechów i ziół, zwłaszcza tych, które mają wysoki potencjał energetyczny. Taka dieta witariańska jest w 100 procentach naturalna, nisko-tłuszczowa. 



Obróbka termiczna żywności powoduje, że maleje przyswajalność minerałów, i prowadzi do niszczenia enzymów, a to z kolei przyczynia się do tego, że szybciej się starzejemy i cierpimy na choroby np. nadciśnienie, depresje czy cukrzyce.

Żadnych konserwantów! 
Surowe warzywa i owoce, chleb witarian - składa się z marchwi, siemienia lnianego, selera naciowego, cebuli, czosnku sezamu, kolendry i kminku. 
Surowa dieta jest lekka, oczyszczająca i łatwostrawna. 


Pominięcie procesu podgrzewania ma swoje zalety, po prostu zmniejsza straty witaminy C oraz kwasu foliowego. Zwiększone spożycie warzyw i owoców zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby cywilizacyjne. Badania pokazują, że dieta ta dostarcza więcej witamin antyoksydacyjnych, niż dieta bazująca na obróbce termicznej żywności.

Dlaczego jemy zwierzęta ?


 my mamy szczęście, nas ludzie nie jedzą!



  a mnie nikt nie kocha, dlatego mnie zjadacie?


 ja to mam dobrze wszyscy mnie kochają!


 dlaczego mnie ludzie zabiją i zjedzą?


jestem inteligentna, dlaczego mnie zabijesz i zjesz?


ludzie kochają mnie i szanują, mam dużo szczęścia!


 my możemy "gruchać" sobie do woli.


  ! ?


smacznego !





Wykład, który może zmienić Twoje życie - Gary Yourofsky


Wykład Gary'ego Yourofsky - sesja pytań



Pozdrawiam
serafjogin+

DIETY DLA ZDROWIA - SPRZĘT POMOCNY W TWOJEJ KUCHNI

DIETY dla ZDROWIA

PRODUKTY PRZYDATNE W TWOJEJ DIECIE